Česká centra, Czech Centres

Česká centra / Czech centres - logo

Program

10.3.2015 17:30

FASHION TALK ROOM No. 17

Tématem březnového setkání v rámci cyklu debat FASHION TALK ROOM bude marketing na sociálních sítích, o kterém budou hovořit Pavlína Loužeňská a Petra Balvínová.

PAVLÍNA LOUŽENSKÁ
Vystudovala Masarykovu Univerzitu v Brně a Universität zu Köln v Německu. Působí na pozici marketing director v H1.cz, agentuře internetového poradenství a výkonnostního marketingu. Vedle mnoha jejích zájmů móda zaujímá významnou pozici. Angažuje se jako poradce pro české módní designéry a podporuje každý projekt, který má potenciál uchytit se na trhu a vytvářet další hodnoty. 

PETRA BALVÍNOVÁ
Svou dámskou módní značku TIQE založila v roce 2006. Její vizitkou jsou limitované kolekce z kvalitních látek, převážně přírodních materiálů a vlastních designů vyráběných v Itálii. Žena je pro ni krásná a jedinečná, svou módou pomáhá podpořit její osobnost.

___

FASHION TALK ROOM
Pravidelné měsíční diskuse a workshopy, setkávání s českými i zahraničními odborníky, teoretiky, designéry a umělci ze světa módy, umění, designu, průmyslu a obchodu. Cyklus diskusí připravuje Czech Fashion Council, o. s., ve spolupráci s Českým centrem Praha.

Místo konání:

Rytířská 31
110 00 Praha 1
Česká republika

Datum:

10.3.2015 17:30

Organizátor:

České centrum je spoluorganizátor akce


Připomenutí akce
Tuto akci nelze připomenout, protože akce již začala